مراحل تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی
مدارک لازم برای انجام تسویه حساب دانش آموختگان (تحویل به تحصیلات تکمیلی دانشکده):
۱-تسویه حساب با بخشها و گروههای مختلف دانشکده و دانشگاه به صورت الکترونیکی(دانشجو به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه نماید)
۲- کارت دانشجوئی–تحویل کارت دانشجوئی در زمان شروع تسویه حساب الزامی است. دانشجویانی که کارت آنها مفقود شده است برای تهیه کارت المثنی، پیش از شروع تسویه حساب، فرم صدور کارت المثنی را تکمیل و به همراه مدارک لازم به تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه نمایند.--
۳-تحویل ۱ جلد پایان نامه و ۱ عدد CD از متن پایان نامه به بخش مرجعه کتابخانه دانشگاه، شامل:{۱-متن کامل پایان نامه (رساله)با فرمت PDF ، ۲-صفحات (صفحه عنوان، چکیده فارسی) با فرمت Word)، ۳- سی صفحه اول پایان نامه (از صفحه عنوان تا سی صفحه) با فرمت PDF}
۴-در صورت عضو بودن در طرح غدیر (فراگیر کتابخانهای)، مراجعه به کتابخانه دانشگاه و دریافت برگه تسویه حساب
۵-تحویل یک نسخه از پایان نامه و CD متن پایان نامه به اساتید راهنما و مشاور و دریافت تایید ایشان در فرم پیوست
۶-ثبت اطلاعات پایان نامه در سایت پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران http://thesis.irandoc.ac.ir و چاپ از رسید ثبت پایان نامه (دارای کد رهگیری))، رسید کد رهگیری می باید به تایید استاد راهنمای دانشجو برسد.
۷-واریز مبلغ صدور مدرک فراغت از طریق گردش کار "ارسال مدارک تحصیلی" (از طریق منو پیشخوان خدمت در سیستم آموزشی گلستان) و به صورت الکترونیکی انجام خواهد گردید. توضیحات بیشتر در بخش زیرین....
=========================================================
قابل توجه دانشجوی گرامی:
۱-برای اطلاع از میزان بدهی دورههای تحصیلی قبلی، به همراه داشتن گواهی فراغت دوره های تحصیلی قبلی، پیش از مراجعه به اداره رفاه دانشجویان الزامی است.
۲-تصویر صورتجلسه دفاعیه(نمره پایان نامه) (با مهر تحصیلات تکمیلی دانشکده) پس از صفحه عنوان در پایان نامه الصاق و سپس صحافی گردد.
۳-نسخه های پایان نامه (رساله)، در قطع A۴ چاپ و به صورت گالینگور صحافی گردند. برای راهنمائی در خصوص قالب بندی تدوین پایان نامه، صفحه بندی و یا چگونگی صحافی به صفحه پیوست مراجعه نمایید.
۴-رنگ جلد پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد سرمه ای و در مقطع دکتری، زرشکی می باشد.
دانشجو می باید پس از تحویل کلیه مدارک به تحصیلات تکمیلی دانشکده و اطمینان از درج فراغت در سیستم گلستان(به عبارت دیگر دانشجو می باید غیر فعال شود.) نسبت به ثبت درخواست ارسال مدارک تحصیلی، حسب مورد (شامل: معرفی نامه به نظام وظیفه (ابطال معافیت)، گواهی موقت پایان تحصیلات، کارنامه رسمی و گواهی ریزنمرات، دانشنامه) در سیستم گلستان (پیشخوان خدمت-گردش کار ارسال مدارک تحصیلی) اقدام نماید. دانشجو می تواند پس از ثبت درخواست از طریق آیکون"مشاهده گردش کار" مراحل کار را دنبال نموده و از آماده بودن مدرک مورد درخواست خود اطمینان یابد. پس از آماده شدن مدرک، مطابق نوع تحویل مدارک که در پیشخوان خدمت انتخاب نموده است (ارسال پستی به آدرس دانشجو و یا تحویل حضوری)مدرک مورد تقاضای خود را دریافت نماید. دانشجویان می باید از مراجعه پیش از موقع به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه خودداری نمایند.
دانشجویان برای اطلاع از روند گردش کار یادشده و چگونگی پرداخت مبلغ صدور مدرک به راهنمای درج شده در گردش کار (مطابق شکل زیر) مراجعه نمایند:
مدارک لازم برای انجام تسویه حساب دانشجویان مهمان، انصراف، اخراج و ... (تحویل به تحصیلات تکمیلی دانشکده):
۱-تسویه حساب با بخشها و گروههای مختلف دانشکده و دانشگاه به صورت الکترونیکی (دانشجو به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه نماید)
دانشجویان مهمان دائم می باید به مانند دانشجویان این دانشگاه، مدارک تسویه حساب را آماده نموده و به تحصیلات تکمیلی دانشکده تحویل نمایند.
>> فرم پیوست
>> http://thesis.irandoc.ac.ir
>> صفحه پیوست